تنها باز مانده در تاریخ، نوشته ها هستند.

وب کاور wbcover " { خدمات کسب و کار « الکترونیکی » }

تنها باز مانده در تاریخ، نوشته ها هستند.

وب کاور wbcover " { خدمات کسب و کار « الکترونیکی » }

تنها باز مانده در تاریخ، نوشته ها هستند.

این شما هستید که انتخواب میکنید، با چه قلمی در تاریخ ماندگار شوید.

ماندگاری در خاطرات زندگی، نوشته و یا نقشیست بر صفحه ی تاریخ: به نام (شما)

#وب کاور:

پوشش تجاری کسب و کار
work business cover

*ارائه خدمات الکترونیکی کسب و کار

*کارشناسی فروش سازمانی
[ سازمان معرفی (فروشگاه ها و محصولات) ]

طبقه بندی موضوعی

برنامه‌ریزی فصلی (در نوشت‌افزار)

چهارشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۱:۲۰ ب.ظ

برنامه‌ریزی فصلی مبتنی بر بازار فصلی (در نوشت‌افزار)

تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تقاضای نوشت‌افزارها در شهر تهران، ماهیت فصلی دارد بر این اساس بهتر به نظر می‌رسد که تحلیل‌ها در سیاست‌گذاری انبار، توزیع و تولید محصولات و هم‌چنین سیاست‌گذاری تبلیغات و منابع انسانی نیز به صورت فصلی صورت گیرد. بدین ترتیب که در ماه‌های خرداد و تیر مدیران کسب و کار بایستی به مسئله انبار و تولید توجه کنند. پیش از آن (در ماه‌های فروردین و اردیبهشت) بایستی به مسئله تولید توجه کنند.

برنامه ریزی فصلی نوشت افزار

در ماه‌های زمستان باید بر روی طراحی طرح‌های جدید و R&D تمرکز کرد. در ماه‌های مهر و آبان بایستی تحقیقات بازاریابی بر روی فروش در شهریور و مهر تمرکز کرده و نتایج آن را استخراج کنند و هم‌چنین برنامه‌ریزی استراتژیک کسب و کار را برای سال آینده بازبینی کنند. بدیهی است در ماه‌های شهریور و مهر تمرکز اصلی بر روی فروش و افزایش نیروهای فروش می‌باشد. تمرکز اصلی در اواخر ماه‌ مرداد، شهریور و تا نیمه مهر بایستی بر روی تبلیغات باشد.

۰۱/۰۲/۲۸
شصت یار . 60yar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی